måndag 6 april 2009

Nä vi vågade inte ;-)




Vi tog cykeln istället... Shit va skönt det va! Måste ut en runda till innan jobbet. Theo ville stanna till vid lekparken på hemvägen, men det kändes inte som nån bra idé eftersom vi hade cykeln full med matvaror och liknande. Så det blir nog en runda senare efter maten eller så... Vi ska snart äta lite lunch, blir nog "äggemacka" och nudlar, snabbt och lätt! Sen ska vi va på altanen och mysa en stund tror jag... Jag älskar verkligen vår altan! Får se om vi glasar in den i framtiden med, ingen brådska just nu tycker jag det blir bara för varmt då!
Ska nog ta och slänga in lite tvätt nu med, hänger man det ute så torkar det ju på en bråkdel av tiden som den får hänga inne innan det är torrt! Åhhh varför är jag inte ledig hela dagen idag!!?? Jobbar EN av 4 måndagar, varför just idag!?

Här kommer en av Theos byggnadsverk... Han är så duktig gör verkligen riktiga mönster och man ser verkligen hur han tänker!

När vi va i affären så va det en "stammis" som kom till mej och sa, "va du är fin med din mage!" Det är jättekul att höra, speciellt när man bara känner sig fet +15kg nu... makalöst! Hade inte gått upp så här mkt vid denna tiden med Theo... Bara 3kg kvar till slutvikten förra gången, kommer slå det med hästlängder. Well well, kommer ju förhoppningsvid inte sluta på samma vikt som jag slutade på förra gången. Nä nu ska ja njuta sista veckorna, det är inte så länge kvar snart 8 veckor! Lägger iallafall in en bild från dagen idag, fortfarande vecka 32, 31+5!

Tror väldigt mycket av vikten är vätska, mina ben, vrister och fötter är svullna vill jag lova, händerna är som korvar med... men vad gör man inte! Ursäkta min som vanligt obäddade säng ;)


Glömde ju säga att jag ÄNTLIGEN köpt ett par nya skor! Bara vanliga som inte är fodrade och skitvarma! Gick ju med värsta tjocka stövlarna i Ullared, ingen höjdare. Hade tagit med mina sandaler, men jag märkte ganska snabbt att halva sulan stat löst på högerskon. Men i lördags hittade jag dessa, ganska så fina faktiskt, och sköna! Din sko 199:- .Som vanligt får jag köpa en storlek större när jag är gravid, får så stora fötter då, haha, vissa är speciella ;-) Fast jag har ganka små fötter i vanliga fall så jag klagar inte.

Hittade också lite linnen och grejer på Gina, hade presentkort där så jag tänkte göra slut på det. Så det blev 3 vanliga linnen, de är perfekta när man är tjock och växer! Och en lite längre t-shirt. Det va välbehövligt! Inga finkläder men ändå sånt jag kan ha efter graviditeten, skönt att ha nu när det börjar bli lite varmare med =)

Nu är vi hungriga! See you!

1 kommentar:

Fam.Bohman sa...

vad hurtig du är... Än så länge är jag inte fylld med vatten, men vet vad du menar... Men många kilo försvinner ju direkt, det är skönt iaf... Köpte stövlar en storlek större förra året, men kan ju ha tjockare strumpor på vintern iaf....
Ha de skönt i värmen...
Kram