tisdag 21 april 2009

Godkväll!


Sitter och myser här med te och brownies :-) Är inte så fel kan jag säga =)
Föräldragruppen idag va lite seg. Jag va seg, alla va sega. Det blir så när man börjar med att kolla på film, alla satt och gäspade sefter det... och varmt och jävligt! Hehe nu är jag mitt gamla vanliga klagande jag igen ;-)
Vår grupp är ganska svår, alla är så olika och så pratade vi om snitt och "problemförlossningar" idag, sånt är ju svårt att tänka sig in i, speciellt för en annan som hade en så pass "lätt" första förlossning, så jag lyssnade väl lite dåligt kanske men man har ju trots allt hört allt detta innan. Det är bara vi som gått i föräldragrupp här innan, de andra omföderskorna är inte härifrån...
Imorrn lämnar jag Theo på dagis vid 11.15 sen har jag några ensamtimmar till klockan 15 då jag ska jobba... Efter 4 dagar ledigt, de kom och gick snabbt kan jag säga! Nu har jag några härliga pass framför mej. Kväll onsdag, torsdag, ledig fredag sen kör jag kväll lördag, söndag OCH måndag... Är mycket värre än det låter faktiskt! Nåja, bara tre veckor kvar efter denna!
Nu ska jag sluta sluddra här och istället kolla till några andra sidor =

Inga kommentarer: