söndag 26 april 2009

Min sista kvällshelg avslutad!

Det känns helt okej faktiskt, inga mer helgkvällar på jobbet! Skönt! Idag har det ändå gått ganska så snabbt, vi har haft att göra hela dagen och det va längesen jag jobbade med Sara. Hon börjar egentligen när jag slutar, jag har räddat henne än en gång säger hon. Hon vickade ju för mej när jag va hemma med Theo, och nu fick hon ett visck igen pga att jag ska va hemma igen =) Sara är ju min extra lillasyster, det är väldigt många som tror att vi är syskon och så är vi så jäkla lika till sättet ofta med, synd att vi aldrig får jobba tillsammans bara...

Min kära mor berättade för mej idag att man får ta emot besök på bb igen, vet iofs inte om det är till för eller nackdel... Jo det är klart att det är en fördel, speciellt eftersom det är när aför min familj att komma, man vet ju aldrig hur länge man blir där!

Idag när vi kom och skulle hämta Theo hos mamma och Dan så kom han springande och vi väntade oss kramar, men han skulle bara säga att vi skulle fika! Hade ju inte träffat honom på ett dygn, och så får man inte ens en kram! Han hade haft så roligt med mormor, de hade cyklat lite överallt och myst en hel del, så han va lite sur när vi skulle åka hem... Men det va nog för att han va övertrött, han hade ju dragit upp mormor vid 6 imorse :-P

Imorrn blir det dagis i tre timmar på förmiddan, hoppas på sol då så jag kan ligga ute i lugn och ro då =) Sen jobbar jag ju kvällen igen, men det går, är ju ledig två dagar sen, när ingen annan är det, men ändå! Kanske blir lite fika på tisdag!?

Nu ska jag gå och lägga mej, har sån huvudvärk!

Inga kommentarer: