söndag 12 april 2009

Kan inte säga det tillräckligt många gånger...

NU har jag jobbat färdigt för denna helgen! Jiiii va skönt, det har varit världens längsta helg. Många kunder har till och med reagerat på att jag jobbat väldigt mycket nu.
Vi är ganska duktiga nu och sticker ut och cyklar så fort vi får chansen, så jäkla skönt att det är vår! Så mycket godis och mums man stoppat i sig denna helgen så kan det ju va bra att röra sig lite iallafall... Imorrn blir det kanske att vi går en runda, vet ju inte hur långt jag pallar så vi tar det som det kommer. Nu är jag alltså ledig i två dagar! Sjukt skönt.
På tisdag kommer nog min kära syster yster, efter hon vart hos frissan, vi ska ju (troligtvis) på föräldragrupp på tisdagkvällen. Som bekant så har vi inte så gott om barnvakter här så än en gång ställer min kära lillasyster upp! Jag lovar och svär att du får lämna av dina ungar här sen när du ska iväg (när du fått några alltså ;))

Idag har det faktiskt gått ganska så snabbt att jobba. Fick aningens ont i magen efter jag plockat fryst i typ en timme och hängt över kanten med magen mot kanten. Men så skönt att få röra sig mer, gör faktiskt mindre ont då!

Vi sitter och funderar på vad vi ska hitta på imorgon, jag hade ju inte haft något emot att åka en sväng till typ ikea eller nåt, men det kanske inte har öppet... Tycker Kalmar har ganska dåliga öppetider faktiskt. Men vi får se. Tvätta bebiskläder ska jag iallafall äntligen få göra!

Usch jag vill så gärna följa med ut på brunnen ikväll! Jag orkar inte va gravid mer nu! Jag vill me ut och festa och ha skoj! Ha så roligt Malin!!!! Tänk lite på mej när ni är där!

Nu ska jag kolla lite på wipeout och sanningens ögonblick! Nästan lika kul! NOT!

Inga kommentarer: