fredag 17 april 2009

Usch usch!

Va ledsen jag blir! Vagnen ja skickade på igår va redan såld... attans att jag inte va snabbare!
Nu har jag betalat Theos rabdido tröja med! Men jag är ganska så säker på att den är för stor... Hatar när man står och velar mellan två storlekar, blir alltid fel då... men men bättre för stort än för litet!
Nu ska vi snart köra till jobb o dagis, börjar vid 9 idag, såg verkligen fram emot lite sovmorgon idag, men nope, det va en liten grabb som vaknade vid 6.10 och ropade "Mammmaaaa! Jag vill inte sova mer!!" Då är det nästan så man börjar gråta! Måste verkligen säga till de på dagis att han inte ska sova där, tror de låter honom sova alldeles för länge.

Ja nu har jag snart långledigt med, 4 dagar! såå skönt! Men nu ska jag ta och se om Theos tröja klarade av frukosten eller om den är full med gröt!

Ha en trevlig dag! Ser ju inte ut att bli så värst dåligt väder ;-)

Inga kommentarer: