tisdag 7 april 2009

Jag är rolig!

Har tänkt sen innan jag lämnade Theo att när jag kommer hem ska jag kanske ut och gå en sväng med mp3n och sen ska jag sitta ute i solen och bara njuta! Vad har jag gjort nu? Legat och halvsovit på soffan till en massa skitprogram... suck, vad ska det bli av mej ;-)
Nu tänkte jag ju gå ut och då har givetvis solen gått i moln... det kanske blir att gå en liten runda iallafall, skönt nu när foglossningen är på semester, hoppas den är borta för gott! Tror det är för att jag börjat röra mej mer, tror det är det som är grejen... Men då får jag gå nu om jag ska hinna äta lite med innan jobbet... blir bara en liten runda... ska se om jag hittar stegräknaren med kanske... sönt att slippa vagnen för en gångs skull!
bye bye!

3 kommentarer:

Malin sa...

Klart vi måste fika snart! Var ju hur länge sen som helst!
Nettan den vandrande informationsdisken! Det roligaste jag hört på länge *asg* Hon vet ju verkligen allt! Vad skulle vi vilsna själar göra utan vår Nettan?!
När man aldrig kommer ut på galej får man ta sin svängom i köket med sina småpojkar. Kanske blir det en videoinspelning, men den blir inte gratis att se vill jag lova *HAHAHA* Jobba lugnt! Kramkram!

Ramla Anna sa...

Du ÄR rolig!:-)
Puss och Kram!
Pusshej!

Jeanette sa...

ja det vore kul med en fika!
tisdag går bra för mig, om ni vill så kan vi ju vara här hemma och vara ute, om vädret vill sig!