onsdag 8 april 2009

Tjiiingeling!

Imorse när jag åt frukost så kraskade det till när jag tuggade... Det va en sten!? Kände inget konstig efter det, men nu ilar det jättemkt när jag tuggar nåt på den sidan... Hoppas bara det är inbillning, orkar inte med sånt nu!
Middagen står på spisen/i ugnen just nu. Fiskgratäng med ris och citron och rivna morötter till det... finemang. Sen klockan 16 ska vi in till Kathryn, Theos gamla dagmamma, tror vi skulle fika eller så, Gustav en liten kille som gick hos henne samtidigt som Theo och också slutat skulle komma dit och hälsa på så hon tyckte vi med skulle komma in. Hon va nämligen här och lånade lite kaffe i förmiddags.

Efter det hoppas jag på en liten cykeltur med familjen... men jag vågar inte hoppas för mycket, vet inte hur länge vi blir där inne.

Imorrn är det dags att jobba kvällen igen, suck dessa eviga kvällar! Jobbar 4 dagar till denna veckan, känns lagom :-P Men fre-sön är det förmiddagar iallafall. Och på fredag är det jag och Malin som jobbar, roligt roligt =) Vi jobbade igår, mkt snack blir det :-P Det verkar iallafall som att vi båda nu blivit av med vår kära stalker! Eller ja ibland så är han nånstans på hemvägen (hennes eller min) och står och stretchar eller gör armhävningar eller så... inget konstigt alls...(?)

Va precis ute och hämtade posten... det regnar... suck...

Nu är Theo stackaren hungrig, ska se om jag kan underhålla honom några minuter till innan han börja tugga på möblerna :-P

Inga kommentarer: