måndag 20 april 2009

Godmorgon!

Jag orkade verkligen inte skriva igår när vi kommit hem från mammas. Hade en urtrött febrig grabb med mej hem. Skitsvårt att veta, fick för mej att det va vattenkoppor, men nu vet jag inte... Han hade som sagt feber och sen har han fått ett par små plitor i ansiktet... Men jag vet inte om det är sånt eller bara nåt annat... De blir liksom inte större. Får väl avvakta och se...

Vi hade jättetrevligt igår. Theo fick busa av sig och leka med Hugo och Leo hela dagen. Vi åkte ju på stora modevisningen i stan med ;-) Och vi fick ju en ananas med :-D Helt udda ;-)
Sen fick vi supergod mat hos mamma, grillat och fläskfilé och pressad potatis, med tlite olika såser och sallad.... åhh va hungrig jag blev nu :-P
Theo tyckte det va kul på modevisning, när de kom ut och gick så kollade han på dem och sa "Oj! Snyggt!" Haha så sööt! Sen blev det ju lite bus också, men så farligt va det inte =)

Han lekte jättebra med Hugo och Leo, fast i slutet så skedde en liten olycka. Theo stod och snurrade med en såndär hund som man drar i snöre efter sig och så satt Leo på golvet så han fick ju hunden i huvudet... Tror inte det va meningen för man såg att han skämdes...

Han somnade som en stock på vägen hem och va kokhet i pannan min lille plutt. Sen låg vi och gosade en stund i soffan sen va det läggdags... Somnade på stört. Vaknade vid 6.00 idag och va supertörstig, drack ett par glas vatten sen låg vi och halvsov i min säng en stund, sen va det dags att kolla på lazytown som han av en underlig anledning älskar!

Idag ska jag till mvc. Får ta med min lille krake, han har ju ingen feber nu iaf. Va tvungen att ställa mej på vågen med så det inte blir en så stor chock sen när jag står där :-P Och det va faktiskt samma som för en vecka sen. Va skönt att stå still för en gångs skull!

Nähä nu kurrar det i magen. Jag återkommer i eftermiddag efter mvc! Hej hopp!

Inga kommentarer: