måndag 27 april 2009

Godkväll


Ja nu har vi fått tummen ur och satt in pengar på ica kortet igen, helt puckat att vi inte gjort det innan eftersom jag har rabatt när jag betalar med det...
Nu har jag jobbat kväll igen, så skönt att äntligen kommit förbi dessa kvällar... nu är jag ledig i två dagar! Skönt, vi har inte så mycket planerat. Kära syster Emma kommer imorrn och ska ha Theo medan vi går på föräldragrupp, sen hoppas jag hon stannar en bit in på onsdagen så vi kan hitta på nåt skoj! Förmiddan imorrn vet jag inte riktigt vad vi ska göra, tänkte att jag inte skulle ställa klockan faktiskt, det brukar iofs betyda att vi stiger upp ännu tidigare. Men jag tror vi skippar kyrkis iallafall, nåja vi får se! Och nu eftersom jag ska va ledig så kommer det väl bli pissväder!
11 dagar kvar jobba innan jag får gå hem... känns som en evighet. Men nu ska jag sova. Hejhopp!

Inga kommentarer: