måndag 6 april 2009

Vågar man....?

... vågar man ta vagnen och gå ut och gå idag. Tycker foglossningen varit ganska lugn sista veckan. Har ju inte varit still så mkt. Och idag är det ju såå underbart väder, ser dock ut som det blåser lite, men det kan man ju leva med. Jobbar ju måndag, tisdag, torsdag, fredag, lördag, söndag denna veckan... Verkligen kul EN ledig dag, typ inget ledigt alls i påsk!
På söndag är vi bjudna till min mamma på påskmiddag, så det blir efter jobbet, roligt får se om det blir fler än vi som kommer, kul för Theo om Leo och Hugo med kommer...

Theo ska få ännu en syssling fick vi reda på i lördags, det flyger ut sysslingar på löpande band på hans fars sida... För ett år sen hade han bara en, men det är kul, den är beräknad på hans födelsedag =) Väääldigt lugnt med sysslingar på min sida, inte en endaste!! Så tråkigt, mina släktingar träffar vi ju iallafall några gånger per år. Jag tror på att min kära kusin Anna står på tur, möjligtvis Henric på pappas sida...

Jaha då ska vi se om vi kan klä på oss lite och äta lit frukost. Snart åker min bror till New York, om en halvtimme! Va häääärligt! Trevlig resa!

Inga kommentarer: