lördag 25 april 2009

Sovmorgon, solsken och kullerbyttor!

Godmorgon!

Vet inte hur längesen det är jag fick en sån här sovmorgon! Enormt skönt! Va uppe vid halv 8 och gosade lite med Theo innan de åkte. Han ska ju sova hos Mormor och Dan inatt... Jag jobbar ikväll. Har slängt i mej lite frukost nu sen tänkte jag sminka mej lite och åka till affären och köpa mej en blomlåda, sen ska jag va ute och greja i några timmar kanske ligga lite i solen med sen blir det mat, dusch och sen jobb. Skönt att ha förmiddan fri idag iaf när det är sånt fint väder!

Igår va vi på kyrkis, hade jättekul faktiskt, vi pysslade och pysslade, Nettan drog igången riktigt ask-verkstad, så alla satt och vek små askar till slut! Sen bar det av hemåt och då va Theo och jag ute iträdgården ett par timmar och busade, fikade lite och slog kullerbyttor ;-)

När Andreas slutade hämtade han bilen på verkstan sen betalade vi räningarna och åkte till Karlskrona! Köpte tvp par skor till Theo, välbehövligt, sandaler och gummistövlar. Sen fick jag faktiskt tag i stolsdynor till köket och lite smågrejer. Sen handlade vi på Maxi, och tro det eller ej, men Theo satt som ett ljus i vagnen hela tiden! Det gick såå smidigt att handla! När vi kom hem sen så blev det pizza och godis i soffan efter Theo somnat då givetvis =) Tycker jag är värd det nu när jag ska jobba kväll i tre dagar i sträck!

Nu har jag inte tid att sitta här mer! Ha en underbar dag i solen alla!

Inga kommentarer: