torsdag 16 april 2009

Lite trött efter mkt jobb!


Dessa två sötnosar åt glass för fullt igår över hela vardagsrummet =)
Det är alltså Eila och Theo!
Ja Malin Eila och Malins syster Martina va här igår, vi va och fikade en sväng, men det va lite rörigt, Theo har ju som sagt lite svårt att sitta still... Men det va ändå trevligt, va och gungade lite och så med.
Nu har det äntligen löst sig så jag kan va ledig tisdag och gå på föräldragruppen, men vi fick göra en "trippel" som Mona kallade det, så vi va tre som fick byta tider för att få ihop det, så nu jobbar jag onsdag istället! Skoj!
Ikväll har jag varit på rabdidoparty hos Nettan! Trevligt, men jag va så jäkla trött, eller är trött! Lit besviken på kläderna, känns som deras fantasi försvunnit lite... Men jag hittade ett par shorts och en t-shirt till Theo, men shortsen fanns bara i större storlekar så det blev bara en t-shirt. Ville köpa nåt gulligt till bebisen med men det fanns ingenting! Men det va trevligt att lyssna lite på lite folk iallafall!
En dag kvar att jobba nu, sen är jag ledig i 4 dagar! Då står det mycket på schemat! På lördag vet jag dock inte vad vi ska göra, men söndag bär det av till Eringsboda! måndag blir det fika i lekparken, ska även till mvc då, och då är mina vänner så söta och tar hand om Theo medans jag sticker bort dit. Jättesnällt! Underlättar att inte ha med honom, då kan man ju lyssna på henne och fråga saker och verkligen höra bebisens hjärtljud.. =)
Här kommer en bild på Theos mysiga säng, går skitbra att sova så högt! Min duktiga pojk! Han är så stolt med och klättrar upp och ner hela tiden, än så läge har han inte ramlat nåt alls.
Nu har jag mailat på en vagn... hoppas inte att den är såld, men den va så fin för det priset så det är den säkert!


Nu ska vi kika på grannfejden! Missa inte det! Hej hopp!

2 kommentarer:

Ellen sa...

oj sover han så högt???

Johanna sa...

Ja det har gått jättebra, risken att han trillar ner är typ obefintlig! Och mer plats blev det! Välbehövligt! kram