onsdag 22 april 2009

Vecka 35!!!

Vecka 35, känns som det snart är dags...
+16kg!!! Härligt nu till sommarn :-P
Men ååååhhh vad jag ångrar att jag inte sökte havandeskapspenning! Det är ju hela tre veckor kvar att jobba efter denna! Suck suck suck! Men men inget att göra åt nu, bara att bita ihop och kämpa på =)
Nu har jag faktiskt packat färdigt bebisens väska! Allt som behövs på bb och på hemresan, känns skönt att ha kommit en bit iallafall. Alla kläder är tvättade sorterade och ilagda i byrån. Trodde jag skulle tycka det va dumt att fixa och greja innan jag jobbat färdigt, men det är såå skönt att ha lite gjort, känns som det finns att göra även sen när jag väl är ledig.
Imorrn blir det nog fika på Emmagården. Om jag känner att jag orkar, har som sagt mycket kvällar nu.
Här kommer lite siffror med:
Du är på dag 239 av 280. (85,4%).
Du är i vecka 35.Du har gått 34 fulla veckor och 0 fulla dagar (v34+0).'
Du är i 8:e kalendermånaden.
Du är i 9:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Tis 2 jun 2009
Du har 41 dagar kvar till beräknad förlossning.
Ja så är det! Ha en trevlig onsdag!

3 kommentarer:

Anna sa...

Vilken himla liten och fin mage du har :)

Malin sa...

Här går det undan =) Ses kanske i morgon då! Kram!

Ellen sa...

jisses vad tiden gå fort...
ni få gärna komma, nästa onsdag är jag ledig???

puss kram
/Ellen