tisdag 21 april 2009

Hej hopp!

Idag är jag på såå bra humör! Skönt att va ledig, har inga måsten idag och bara njuter av att umgås med min son =) Vi ska strax ta och cykla till affären, missade en viktig detalj till dagens fiskgratäng, nämligen fisken :-P Blir lite knasigt annars!


Föräldragrupp ikväll! Ska bli kul att träffa folk som också är lite tjocka och går i väntans tider. Trivs bra med mina vanliga fikabuddys, men seriöst så är de inga bra fikare just nu :-P Vet att jag inte heller kommer va det i framtiden, men just nu njuter jag av att va gravid och stör mej på alla som är nyttiga och ordentliga :-D Haha nä så farligt är det inte, jag vet att jag kommer va tio gånger värre än de sen, och vet ni, jag längtar! Även om jag faktiskt trivs just nu så tycker jag det är sjukt kul och härligt att få komma iväg till gymmet och va själv! Får se om jag börjar simma med sen kanske, Jessica undrade om jag ville med... Men jag känner att man gärna vill ha bort det mesta av magen innan man springer där, känner sig så uttittad där med, men senare, beror på hur det går. Prio 1 är iaf att ta hand om o gosa med min lilla familj hela sommaren :-) (sen med givetvis :-P)


Åhhh nyss hade min kära son ett utbrott... Det är ingen tvekan, han har fått mitt humör. Hans utbrott är ungefär som mina, han springer in på sitt rum och smäller i dörrar och kastar saker omkring sig för att avreagera sig!

Nä nu blir det affären! Hej hopp!