måndag 20 april 2009

Lite tjatig idag =)


Det verkar bara va jag som springer in på nätet titt som tätt idag. Kan ju va för att vi fösöker hålla oss inne så gott det går. Fast nyss va jag o Theo faktiskt ute på en cykeltur, kände att vi behövde frisk luft och lite motion iallafall... Jag tyckte vi cyklade hur långt som helst, men ändå va vi bara iväg drygt en halvtimme. Cyklade till Lindås och sen in i Emmaboda och runt skolan och lite så, Theo är så pratglad, inte tyst en sekund. Men det är så mysigt!
Det va nog lagom för en liten halvsjuk pojk.
Har iallafall tvättat upp tre maskiner, får inte plats med mer på linorna inomhus. Vill inte hänga bebiskläderna ute så det kommer massa pollen och skit i. Blir nog en maskin till, men det får bli imorrn. Har väldigt mkt kläder till den lill* har jag märkt, tvättar upp allt upp till storlek 62, så det blir ju en del! Blir bara jobbigt att dra det upp och ner från vinden hela tiden.
Imorrn blir det mer rensande av skåp och bebisens rum, tror inte nån förstår hur mkt skit vi hade där inne... Nu är det bara ett skåp som ska rensas och flyttas ut till köket, ska kolla om det får plats, jag tror det blir bra!
Nu ska jag inte skriva mer idag! Ska nog kika in på hms sida istället och beställa lite :-P

1 kommentar:

Jeanette sa...

va duktig du är! som tvättaqr och tvättar. Men jag kan hålla med om att det är rätt skönt att ha allt upptvättat.
Hur har det gått med prickarna på Thoe? Är det inte vattkoppoer eller?