fredag 18 september 2009

Dagen so far =)

Stora grabben ligger o kollar på detta, i drömmarnas trädgård... Ganska värdelöst måste jag säga. Men han gillar det, han kan alla namn på figurerna, verkligen fina normala namn med haha ;-)

Imorse velade jag läänge innan vi väl tog vagnen och gav oss av till kyrkis, det va ju bara 3 grader. Men vi klädde på oss och traskade, det va riktigt skönt, hade solen i ryggen hela vägen så den värmde en del, Vet inte riktigt vad jag tänkte på imorse, hade ställt klockan på 7.40, Theo vaknade 6.30 o ville upp o kissa, så jag tänkte att jaja jag ska ju ändå upp snart så jag kan lika gärna gå upp nu... Sen vid 7 slog det mej vi behöver ju inte gå förrän om två timmar, ocg då hade jag redan klätt på Theo och gett honom frukost och sminkat färdigt mej... jaja så kan det gå när man inte riktigt har startat upp hjärnan för dagen ;-)

Kyrkis va lugnt och skönt idag. Theo har verkligen lugnat ner sig med, han är inte riktigt lika vild som han va innan =) Blev dock lite övertrött på slutet, men det drabbade bara mej så det va inte så farligt ;-)

Nu är det strax dags att börja med maten, får bli kyckling och pasta idag, lätt och gott! Bra mat att träna på =) Känner dock att Milo har en fin present till mej inslagen i en blöja :-p så jag får väl ta tag i den först!

1 kommentar:

Ulrika sa...

Hej.
Såg din kommentar på bloggen om Milos babysim. Jag är ledig nu på måndag så kan ni och vill, så följer jag gärna med då :)
Vi kan ju höras!
Kram kram