måndag 21 september 2009

Godkväll!

Ja det blev en runda till babysimmet idag, inte så mkt folk, bara 4 familjer. Milo blir såå trött efter simmet, gnäller och har svårt att komma till ro sen i bilen hem, men när han väl somnar så sover han en bra stund. Pratade med Lena på simmet och så sa hon att visst gick Theo också här på babysim, ja det gjorde han ju, o sen frågade hon hur gammal han är nu, han fyller tre om några veckor säger jag då... Ehh nästa torsdag säger Andreas då... Gaaah, redan nästa torsdag fyller min snutte 3år!!! Helt sjukt! Har inte köpt nåt an, men vi ska till Ullared på tisdag, ska bli sååå roligt, kan tänka mej att det blir en del cars-grejer till grabben ;-)

Har beställt en sån här idag:

Vad tror ni om det, det ska alltså gå och använda sin riktiga kamera under vattnet i denna påsen... haha vi får hoppas att det inte läcker in =)
Förra gånge, med Theo alltså, så beställde jag en undervattenskamera, engångsvariant, knäppte en massa bilder och skickade på framkallning, men alla korten va helt svarta när jag fick dem... Trist, så nu gör vi ett nytt försök! Återkommer med resultat!
Nu ska Theo äta lite, sen blir det sängen för båda grabbarna! Lugn och ro för mami, behövligt nu känner jag =) Foten är väl hyffsat bra, haltar fint gör jag, men jag lever! Tänker faktiskt gå till gymmet imorrn iallafall, bara för att känna efter och så... Envis som en gammal åsna, men jag viiiilll träna!!!
Godkväll!

Inga kommentarer: