måndag 7 september 2009

Trötter nu!


Känner mej lite trött nu efter dagens bravader. Borde nog gå och lägga mej snart, man vet aldrig hur natten blir. Milo kom in i nåt konstigt i helgen så han sov från nio till 02 (bara!) vrålhungrig, åt och sen sov till 6, hungrig igen, åt och sov en stund till... Jag tänkte att nu är det kört, nu kommer han fastna i detta o äta TVÅ gånger per natt... Men natten som va gick det superbra igen. La honom redan vid 20.00 och så sov han till 5, åt och sov till halv 8.
Men som sagt man vet aldrig när det vänder!
Jag har slagit i min stackars lilltå idag så nageln har gått av på nåt knasigt vis så det gör skitont!
Tror ni jag vikt några servetter förresten? Nope, på kvällarna tänker jag att äh jag gör det imorrn, och på dagarna tänker jag att äh jag gör det ikväll när ungarna sover... Det går liksom inte ihop om jag ska fortsätta tänka så här känner jag. Får lägga upp en ny strategi, jag gör 5 stycken nu innan jag ska sova, sen några på förmiddan imorrn och några på kvällen... annars känns det som ett evighetsjobb tror jag... det är nog därför jag skjuter upp det ;-P
Jag fick en lapp och en katalog ner i brevlådan idag, bjuden på tupperware party på onsdag, hos grannen. Va bjuden på ett i söndags, men meningen va att vi skulle till min mamma då, men Theo va så rastlös så vi åkte dit redan på lördagen... Det slog mej idag, då kunde jag ju gått på det iaf... Tankspridd tvåbarnsmamma... Funderar på att gå in en sväng till grannen på onsdag, det är en grej jag vill beställa nämligen... Problemet är bara att Andreas tränar och jag har två barn själv...
Det är många partyn nu känner jag... alltid så, antingen inga alls eller flera gånger i veckan... Nåja det tåls att tänkas på!
Jag måste nog erkänna att jag är en av de flitigaste bloggarna jag känner :-P Men nuuu ska jag stänga datorn för idag!
Sov gott du :-)

Inga kommentarer: