onsdag 9 september 2009

Latdagen....

Nakenfis ett! (nyttig sådan med moroten i högsta hugg)
Nakenfis två!
Vi har lite myskväll jag o smågrabbarna! Ensamma som vanligt, o inget tupperware blev det heller. Måste säga att denna dagen verkligen varit seg, jag har varit sjukt trött, grabbarna med, de sov faktiskt en stund samtidigt innan.
Det enda som hänt idag är att Theo vart på dagis.
De hade en teater där idag med pirater o ormar, hehe det är iaf det han pratar om ;-) Annars har jag tvättat lite städat lite, vikt lite fler servetter... nu börjar jag se slutet på det faktiskt :-P
Handlat har vi gjort med, Milo och jag. Tror vi fick med det mesta till dopet... Har kommit på den sak som vi glömt än så länge... kaffe, ganska viktigt hehe ;-)
Nä jag känner väl inte att jag egentligen har nåt vettigt att skriva så jag ska skona er från mer tradig läsning!

Inga kommentarer: