tisdag 29 september 2009

Ullared =)

Japp idag lämnade jag hemmet vid 4.30, aningens sömnig, men jag piggnade till efter en stund. Det va jag och lastbilarna på vägarna vid den tiden ;-) Hämtade upp Malin sen bar det av till Ullared. Efter några stop på vägen va vi uppe ett par minuter efter öppning, perfekt! Men kallt va det där uppe, minus en grad, vagnarna va iskalla och handtagen helt frostiga... brrr...

Vi lyckades iaf spränga ett antal tusenlappar var. Fick tag i mycket! Theos födelsedagspresenter är nu klara, nästan alla julklappar till ungarna (fattas en lära-gå-vagn till Milo, som givetvis va slut och skulle komma in antagligen imorrn, typiskt!), vinterkläder till Theo! Skönt, nu får det gärna börja snöa, en massa andra kläder blev det också till grabbarna, det gamla vanliga; tandkräm,tandborstar,vantar, mössor, kalsonger, flaskborstar, lite sängkläder till Milo, ja ni fattar listan kan fortsätta ett bra tag...

O roligt hade vi! Dock aningens övertrötta när vi skulle packa in allt i bilen, folk skrattade åt oss när vi knökade in allt i min lilla peugeot 206, jag frågade Malin om det va nödvändigt att hon följde med hem, och det va det tydligen ;-) Vi skrattade så folk trodde vi va knäppa! Men det gick! Vi fick in allt efter lite planering och strukturering, "-stäng nu fort som fan så det inte rasar!" va väl sista kommentaren innan vi åkte därifrån!

Malin tog ett par bilder på en fullpackad bil när vi kom hem, ska se om jag kanske kan få låna en o visa =)
Nu är jag iaf helt slut, snart sovdags! Tack Malin för en skitrolig dag!!

Inga kommentarer: