lördag 5 september 2009

Myslördag =)

Sötnosarna busar, men hinner ändå med en och annan pose för mamma med kameran ;-)


Jag tog mina söner och for till Mamma idag, vi stannade hela dagen och hade trevligt. Va en sväng hos min moster, inte så ofta man träffas nu och skulle va ta runda om min morbror med men de va på väg ut genom dörren så vi han bara säga hej, men vi passade på att palla lite plommon hos dem istället =) Vårt gamla plommonträd ;-)
Middag och bus hos mormor och Dan blev det hela efetrmiddan med. Mamma hade rotat fram vårt gamla lego så Theo och jag blev sittandes med det en stund. Lillebror har varit lite orolig, han har kommit in i nån konstig period nu, lite mkt gnäll för min smak :-P



Min snälla mamma erbjöd sig att baka tårtbottnarna åt mej, hon tyckte väl inte att jag skulle ha köpebottnar, och hon vet att jag aldrig lyckas med sånt där ;-) Det är helt enkelt inte min grej :-D



Imorrn blir det desto lugnare, blir en hemmadag med sönerna, hoppas det blir lite fint väder så man kommer ut lite med, så trist om man måste va inne hela dagen, Theo blir lätt rastlös om man säger så ;-)



På helgerna vill man aldrig ringa o störa kompisar heller, känns som atta alla har fullt upp på helgerna.

Milo har tagit ett varv i gåstolen idag, han är väldigt stadig nu tycker jag så vi tog en testrunda. Han hade jätteskoj och Theo tyckte det va jättekul att kunna leka lite mer med honom. Håhåjaja vad jag älskar mina boys =)

Godkväll!

1 kommentar:

Jeanette sa...

Jasså du ska inte baka själv! Jag tycker du har en förståndig mamma som säger att man inte ska ha köpta bottnar. Jag håller med henne till fullo!
Jag tycker att vi ska ta en fika i vecka om du hinner nu med all dopplanering. Ha det bra. Kram