måndag 28 september 2009

Min lille skrutt är sååå stor redan!


Vår förmiddag har varit lagom lugn, natten va ganska dryg, kom i säng så sent och sen sov Milo lite halvbra inatt, tror han hade lite ont i magen han låg och pruttade HELA natten, min lille goding.Så iaf så blev det så att efter dagislämning så gick Milo och jag och la oss i sängen och sov i en och en halv timme, såååå skönt! Sen va det dags för dagis igen... Theo va helt slutkörd han med så han slocknade på soffan, får nog ta och väcka honom snart.


Har försökt få med hans vändningar på film nu i typ en månad idag fick jag med det typ 5 gånger, hehe. Han har ju hållt på att vända sig i över en månad nu, så det va väl dags att visa en liten liggande piruett hehe. Det gäller att han är på bra humör annars blir det mest gnäll när han ligger på magen, men idag va han på kanonhumör =) Vi bjuder på urringning idag, jag är skitdålig på att knäpp det där knapparna ;-)


Nu väcker vi brorsan, sen blir det babysim i eftermiddag, tänkte ta en del bilder då, som sagt lättare idag när man inte har en galen 3 åring med sig =) =)

Inga kommentarer: