torsdag 17 september 2009

jahaaaa...

just nu sitter jag bara o väntar på att tiden ska gå så jag kan hämta Theo på dagis... det går inte så snabbt. Har egentligen skitmycket jag kan göra men det tar tid så det har inte blivit att jag börjat med nåt. Va en sväng på family house nyss, hittade inget, jo tre par vantar, till ungarna (vad annars)... vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag, ska ju ut en sväng med Anna och Noah sen men det är inte förrän senare senare... Känns inte som att man ska ta och sätta sig o glo på teve heller, får ju njuta av de sista fina dagarna (som vilken pensionär som helst skulle sagt)...

Idag blir det rotfruktssoppa för Theo och mej, älskar soppa, man lagar det alldeles för sällan bara! Får passa på när vi är själva. Andreas kommer hem ikväll, det har faktiskt gått väldigt fort, och vi har klarat oss finfint! Nätterna har blivit lite konstiga bara, Milo har vaknat för mat redan vid 3 nu, inte för att det spelar nån roll om det är vid 3 eller 6 när han ändå sover till halv 8 sen, men det är lite lustigt... Kan också ha att göra med att jag har haft en lampa tänd i hallen hela nätterna, hehe =) Japp jag är mörkrädd!

Nä nu ska Milo o jag dansa lite till Zillah o Totte innan vi kör o hämtar storebrorsan!
Kisskiss!

Inga kommentarer: