söndag 13 september 2009

Måltavla!

Känner mej lite deppig idag... Ibland känns det som att man bara vill ligga kvar i sängen o sova bort dagen! Skitsnacken avlöser varandra så öronen snart blöder på mej. Jag är nog en hemsk människa, det är nog bara att inse :-P
Har faktiskt varit ute och sprungit en runda idag, inte långt men man måste ju börja nånstans... Känner att det kanske inte riktigt är min grej, men jag tänker ge det en chans! Kan va bra som kompliment när gymmet är stängt. Skönt att rensa tankarna med, som sagt mycket nu...

Har fått en Ben & Jerrys glass idag så den ska jag snart ta och öppna, läggdags för lillgrabben nu först, sen är det teven o soffan! Godkväll!

2 kommentarer:

Anonym sa...

du är verkligen ingen hemsk människa. du är super bra och en av världens bästa mammor....älskar dig lyssna inte på sådana folk som säger något annat

Kram Ellen

Unknown sa...

Man kommer alltid vara måltavla för massa skitsnacka, det är bara at skita i det. Jag om någon vet :-)