måndag 14 september 2009

Inga problem!


Nä det blir nog inga problem att somna ikväll... ungarna har precis somnat och jag är helt slut! Milo har varit lite gnällig ikväll, tror allt dykande tog musten ur honom idag på simmet... Stackars Theo har fått lida av det, jag har ju inte kunnat ägna så mycket tid som jag velat åt honom... Hoppas det blir lugnare imorron! Vet inte vad jag skulle gjort om inte mamma och Emma ställt upp idag. Men det va stressigt ändå, Theo skulle göra tvärtom och Milo skulle bara skrika när det va dags att ge sig av till simmet. Jag blir skitstressad och det känner väl de av så då blir det ännu mer trots o gnäll.

Imorrn blir det dagis och kyrkis, eventuellt att vi kör bort en runda till Nettan och grabbarna med. Kan va kul för Theo att leka av sig lite, och roligt för mej att få snacka lite skit med Nettan, vi får se hur mkt vi orkar imorrn. Annars tar vi det på onsdag. Vill ju inte bara ränna runt med stackarna, vi måste ju umgås med varandra utan stress och tidspress med...
Nä nu ska jag njuta av lugnet en stund innan jag slänger mej i sängen!

Inga kommentarer: