onsdag 16 september 2009

Man hinner liksom inte med :-P

Har inte hunnit sitta vid datorn nåt idag, vilket är ganska skönt med =) Efter dagislämning for vi till fiket, mötte upp Jessica och Therese och Nettan, sen va det dags för babykyrkis. En liten nätt skara men det är nog så att ryktet inte spridit sig riktigt än, men det va trevligt! Bvc kommer va där nästan varje gång och gå igenom olika grejer eftersom vi inte har några föräldrargrupper i höst. Så det är ju bra om man har några frågor och sånt! Mycket svininfluensaprat blev det idag, konstigt ;-)

Sen hämtade vi Theo, åkte hem, åt, somnade alla tre på soffan... sååå mysigt. Vaknade, telefonen ringde och en rastlös Nettan va i andra änden. Så hon packade ihop sina pojkar och åkte hit. Nu har vi precis ätit och ag har glott igenom hm katalogen, o huuu va mkt fint jag hittade, så denna gången blir det allt en liten beställning =)
Milo slocknade nu, så jag får väl väcka honom strax så han somnar ikväll sen. Theo är helt slut med, ligger och kollar på Einsteins. Lite städning, tvätt osv har jag hunnit med också, börjar verkligen komma in i det här med att va ensam med barnen nu...

Behöver jag säga att jag längtar till fredag när det är träningsdags, att få gå iväg själv! Och bara tänka på mej en liten liten stund!
Nä nu ska jag rensa igenom min beställning, känns som det är alldeles för mkt det jag skrivit upp nu :-P

Inga kommentarer: