torsdag 3 september 2009

Snart snart...


Japp klockan 16.00 idag så hittar ni mej och Anna på gymmet, om ni skulle få för er att leta alltså ;-) Ska bli såå skönt, va ett och ett halvt år sen jag va på gymmet sist...
Börjar få lite panik, va inne på family house för en stund sen, måste ha ett par svarta byxor till Theo. Som han ska ha på dopet alltså, men ja det va ju inte alltför stort utbud på den varan, tycker väl inte att mjukisbyxor passar in riktigt. Likadant skulle jag ha en liten skjorta till Milo, finns bara vanliga bodys... trist, så jag o Milo får väl ta en runda till Nybro en dag nästa vecka när Theo är på dagis... Hittade iaf ett par vanliga träningsbyxor till mej, mina gamla är lite slitna så dessa får duga tills jag har tid att köpa riktiga, 70kronor kan man ju leva med :-P
Annars är det väldigt lugnt, Theo sitter och kollar på pippi på rymmen genom datorn. Teven vill inte va med alls idag. Konstigt att allt ska komma på en gång, böter, trasig teve och en helt oväntad utgift i form av hyra av församlingshem och värdinna på ungefär 1000kronor. Kostade inte ett öre sist, kul med nya avgifter, eller inte...
Nä nu ska jag se om jag kan aktivera Theo på nåt vis =) Hej!

1 kommentar:

Unknown sa...

Hur kan man kolla hur många som läser bloggen på blogger.se?
Kram