torsdag 17 september 2009

Tillbaka till verkligheten =)

Gosmys med minstingen =)

Det blev en runda ute i naturen med Anna och Noah innan, mysigt, lite kaffe blev det med när vi kom tillbaka. Vi måste försöka träffas oftare nu, vi bor ju inte många hus ifrån varandra!
Andreas är hemma nu, känns bra, tror jag kommer sova som en prinsessa inatt!

Köpte nya nappar till Milo med nu, har provat några olika sorter, han vill ju ta napp men den har ju bara flygit ur så jag får ju gå o hålla i den typ. Men nu provade vi en annan modell igen som är från 4 månader... Ska inte ropa hej för tidigt men det verkar som att denna funkar mkt bättre! Håll tummarna!

Sa till på dagis idag att Theo inte kommer imorrn. Tänkte att han får följa med till kyrkis imorrn, så kan vi ta vagnen dit om vädret och tiden är på vår sida =)

O imorrn blir det TRÄNING!!! Som jag längtat!! En vecka sen sist nu...

Nu är det snart sängen känner jag, trött trött...

2 kommentarer:

Rebecka sa...

Låter som en härlig dag. Här har solen strålat lite då och då idag så det får man väl vara nöjd med.

Krama de små gossarna från mig är du snäll.

En till dig me såklart!

R

Ulrika sa...

Fina ni var tillsammans på detta kortet.
Pussar & Kramar till er!!