tisdag 15 september 2009

Jag ger mej ;-)

Ja min far har alltid tjatat om att Theo är så lik honom när han va liten... inga undantad denna gången, utan Milo är ju givetvis också en kopia av honom ;-)
Men denna gången får jag nog ge mej, Milo är faktiskt lik pappa när han va i samma ålder, fick låna ett par foton av mamma...
Pappa är till vänster...
Vänster här med =) ögonen är ju inte så lika, kan ju bero på att Milos är bruna med ;-)
På detta kortet tycker jag däremot att Emma är en kopia av min farbror (till höger). Frisyren är definitivt densamma som hon hade när hon va liten ;-)
Jag är lite ledsen över att det inte blir nån träning förrän fredag denna veckan, får väl träna dubbelt så hårt då. Har liksom lite svårt att ta med ungarna till gymmet ;-) Trist att man måste göra ett sånt avbrott när man precis kommit igång ordentligt... men men, inget jag kan göra nåt åt.

Kyrkis har vi besökt en runda idag, lugnt och skönt på tisdagar! Milo o Alexander kör hårt i babygymmet, sen slocknar de, hehe lite lagom ös ;-)
Kanske blir en runda till Nettan i eftermiddag, vi får se om hon orkar med oss ;-)

Inga kommentarer: