tisdag 8 september 2009

Nöjd =)

Ja nu sitter jag i soffan med knäckebröd med banan på (i know!?) och te, njuter och är stolt över min prestation på gymmet :-) Gymmade typ en timme, sen är ju Anna och jag lite så att ska det va så ska det va så vi hoppade i baddräkterna med och körde några längder. Sen va vi väl värda lite bubbel ;-)

Lite tråkigt att komma hem till en skrikande bebis och en måttligt irriterad pappa. Milo är såå mammig nu, inte så konstigt när Andreas jobbar så mkt som han gör... Men men vi får se till att träna dem tillsammans.

Har anmält Theo till simskola med =) Med början i januari, tänkte att det är bättre att ta det när babysimmet är slut. Har funderingar på att anmäla honom till bamsegympan nu i höst med, det började i söndags, verkar kul.

När jag lugnat Milo så gick vi över till grannen och kollade läget inför tupperware partyt imorrn. Hon sa att de va många som inte kunde eftersom det är föräldrarmöte med, men att det blir några stycken iaf och de ska bara o koka ris och lite sånt. Jag frågade om det va okej att jag kome runda med barnen med. Och det tyckte hon absolut att jag kunde =) Så det blir en runda dit framåt kvällningen imorrn =)

NU ska jag vika några servetter =)

Inga kommentarer: