måndag 21 september 2009

Tröttsamma fot..


Ja foten värker fortfarande, betydligt mindre dock... Idag ska vi ju på babysim, verkar som att jag inte kan bada. Har alltid trott att det va bra att typ bada varmt och så om man skadat sig, men tydligen tvärtom haha. Som sagt jag skadar mej inte så ofta, inte så allvarligt iaf :-P
Men men vi får se om jag kan hålla mej ifrån vattnet ;-)
Theo är på dagis nu och Milo sover gott. Vet inte vart jag ska börja, har massa saker jag vill göra men det brukar som bekant inte bli så mkt som man vill... Är rätt nöjd med att ha stoppat in en tvätt än så länge, haha, det gäller att inte ha för höga krav på sig själv ;-)
Igår va vi bara hemma hela familjen hela dagen, det är ett väldigt sällsynt fenomen i den här familjen ;-) Andreas familj skulle ut och äta på amigo, men vi hoppade över det och hade en mysig middag hemma själva istället.
Nä nu ska jag bara ta ett kik här och sen ska jag dona lite =)

Inga kommentarer: