måndag 14 september 2009

Resultat av frisörbesöket i fredags!

Ja så blev jag brunett igen, har liite svårt att bestämma mej ;-) Men just nu är jag ganska nöjd... Men fråga igen om en vecka hehe!
Lite lugg blev det med, ganska lång så att jag kan flytta den åt sidan om jag inte orkar med den. Lugg är en sån grej som bara är rolig en stund :-P

Nu är Theo lämnad på dagis, Milo är matad och sover för tillfället, så jag sitter här o ugglar, känner i ögonen att jag skulle behöva sova en stund, men jag vill ju njuta av lugnet en stund! Kommer inte bli så mkt av den varan i veckan. Andreas åker till Skövde idag och kommer hem på torsdag kväll/natt... Så är det nån som har tråkigt så är det bara att komma förbi! =) =)
Det värsta kommer bli att somna, har såå svårt att somna när det är helt tyst och mörkt... men det känns som att ungarna kommer vakna om jag har lampor och teven på haha. Nåja vi får väl se om jag klarar mej!

Babysim idag, mamma och Emma möter upp oss i Tingsryd. Mamma tar Theo och Emma följer med mej och Milo och simmar. Idag ska vi dyka, ska bli spännande!

<3 Tack Ellen för din fina kommentar! Det värmer, love you too!

3 kommentarer:

Ellen sa...

Jätte fin färg passa du bra i.
Kommer gå jätte bra att vara själv promise!!!

Puss Ellen

Anna "Amla" sa...

Hej Love! <3

Tårtorna blev jättefina! Duktig du är! Du blev jättesnygg i brunt hår, det var ju det jag sa ju.;-) Skit i alla andra! Om du är ledsen, blir jag ledsen ju.:-( Du är bäst! Jag tycker om dej jättemycket och har alltid gjort, men det vet du ju redan!;-) Du kommer att klara dej perfekt nattetid när Andreas är bort, bara ring om du känner dej ledsen! Saknar dej! Kunde du gymma på fredag?

Puss, Kram & Massa Kärlek på dej Snuttan!

Biggan sa...

Du är jättejätte söt gumman! om du har tråkigt så bara slå en signal så kommer jag över =) tihi vi bor ju grannar, o vad ska man ha grannar till? puss o kram hela dan :)