onsdag 16 september 2009

Gör en massa nytta =)

Jag nu har jag röjt upp efter dagens bravader. Halvkollat lite på idol samtidigt som jag betalat in/anmält mej till klassfesten (som är sista dagen på fredag :-P), beställt tårtgrejer till Theos två kalas, blir inte så avancerat, men det blir lite tema... spännande ;-) Har också gjort färdigt inbjudningarna, har dock lite frågetecken över vissa... hm hm hm...

Imorrn är en hyffsat "ledig" dag... meningen va att vi bara skulle va hemma och inte ha nåt planerat alls... jo men det gick inget vidare ;) Dagis som vanligt, sen ska Milo o jag möta upp Nettan och spana runt lite, eftermiddagen blir det förhoppningsvis en långpromenad med Anna och Noah, trevligt :-)

Nu ska jag bara kolla en stund till på teven sen blir det sängen..

Inga kommentarer: