tisdag 1 september 2009

Denna dagen blev inte riktigt som den skulle..

Millepillebus på sin nya lekmatta som vi hittade på ikea idag =)
(brukar inte gilla deras barnsaker annars, har så fula färger, men denna va jättefin, och i tukos ;) har fått höra att jag ofta klär mej och mina pojkar i turkost, men det är ju en fin färg)

Ja morgonen har jag ju redan gått igenom, så jag fortsätter på den spännande fortsättningen ;-)

Vi hämtade Theo på dagis lite i elva, tankade och for mot Nybro, vi va som vanligt lite sena men det såg ändå ut som att vi skulle hinna... Men oj vad är det som står där? lilla polisen...oj vad va det som försvann nu? 2000kronor, helt fucking onödigt. Kul när man har dop och kalas och sånt framför sig... Men men inget att välja på.. Hos doktorn gick det bra, jag är frisk ;-)
Sen bar det av in till kalmar, har fortfarande inte hittat nåt att ha på mej på dopet nästa helg... Sen ikea, ett par grejer hittade vi där.
Hem, lämna av alla pojkar, åka till affären och apoteket för lite alvedon till lillprinsen ifall ifall, efter sprutorna.. Hem igen, laga mat, mata Milo, iväg på simning (70 längder idag =)) hem igen, lägga Theo, NU vilar jag lite i soffan snart dags att natta mini också. Hoppas på en 10 timmars natt till nu ;-) Han sov seriöst från 21 till 07 inatt, då är man en mycket bättre mamma =) Jag slocknade som en klubbad säl vid 22 igår.

Ja dagen har varit hyffsat fullspäckad. Grymt skönt att få komma iväg till simhallen med min söta vänner Anna o Jessica, badet avslutades med en massa skitsnack i bubbelpoolen, inte helt fel =) =)
Morgondagen blir betydligt lugnare, det enda som är inbokat efter dagis är att prästen kommer på eftermiddan. Tänkte höra om det fanns nån som va kaffesugen imorrn?? ;-) Måste måste måste komma ihåg att ringa frissan med, börjar bli liite liite bråttom!!!
Nä nu är pausen över! Godkväll!

1 kommentar:

Jeanette sa...

Hur kör ni???
Jag dricker alltid kaffe!!
Och jag är hemma oxå!