onsdag 2 september 2009

Roligt roligt!

Det är så kul när man kommit in på bloggen startsida och ser att det är flera stycken som uppdaterat sina bloggar sen man kollade sist. Kul o se vad andra gör om dagarna =)

Japp kaffe fick jag med idag ;-) Nettan hade lite tid över för mej o Milo =D Skulle hunnit förbi family house med, men det orkade jag inte, får ta det imorrn!

NU har jag beställt tid hos frissan med, duktigt! Tack Anna för påminnelserna idag! Pratade med mamma igår och hon sa att hon är ledig hela nästa fredag så då passade det perfekt. Plus att jag inte ska va där förrän tre, så då hinner jag med lite hemma först. Och Emma ska bära Milo på dopet så hon vile gosa lite med honom innan ed så han inte blir skiträdd när det är dags... Inte för att han är så svårflörtad, haha, han och Nettan diskuterade för fulla muggar för en stund sen... Har fått ett tårtbotten recept nu av Nettan så jag tänkte ta och testa det idag eller imorrn så jag vet att det blir bra =) Hade tänkt köpa bottnarna men jag fick inte det för Nettan :-P

Nä nu ska jag diska upp lite, slänga igång en tvätt och röja lite... Prästen kommer ju senare!

1 kommentar:

sara sa...

Det är faktiskt inge fel och köpa bottnar.. snabbare och billigare :-) du har väl nog och göra kanske? :-)