onsdag 2 september 2009

Nu nojjar jag!

Usch ja nu har jag börjat nojja nåt enormt för denna influensa... Inte för min egen del, men för barnen, allra mest lillgrabben, som med högsta sannolikhet inte kommer få vaccineras förrän typ vid jul.
Vet att man inte ska oroa sig i onödan, men det gör man ju givetvis. En knappt tremånaders bebis vill man ju gärna isolera och skydda från allt! Men jag vet, det går inte. Vet inte hur mycket man ska isolera de, ska jag hålla storebror hemma från dagis för detta? Ska man skippa andra aktiviteter också med lillgrabben? Hur mycket nojjar andra för detta, är det bara jag eller? Usch jag får magsår!
Jag ska ju va själv så mycket med barnen under hösten så jag kommer sitta vaken och kolla på dem hela nätterna... nä jag får flytta ner till mamma, i ett par dagar iallafall.

Nä nu ska jag varva ner lite, någon som har lugnande ord så ös på bara!!

1 kommentar:

Sara sa...

Guuud vad söööt bebbe. :)