fredag 4 september 2009

Emmabodas next top model ;-)

Min pluttis i sina nya me&I kläder =) Premiärturen, tog dock inte så lång tid innan första kräkfläcken prydde dressen ;-) Men så är det!

Lilla hjärtat på rumpen med ;-)

Ja nu är vi hemma från förmiddagens aktiviteter, det har gått lite för snabbt bara. Men kyrkis va sig likt, typ samma folk som vanligt. Kan säga att jag blev lite smått rastlös med en liten bebis som va lugn och stilla hela tiden, jämfört med sist jag va där, höggravid och med en busig kille som va överallt =) Kändes väldigt fel på något vis...
På fredag tar jag nog med Theo med, han har ju faktiskt saknat kyrkis... Tänkte höra med mor min om hon kanske vill följa med, hon är ju ändå ledig, får se om hon är uppbokad.
Nä håll tummarna att det blir en runda till stan idag! Pusshej!

Inga kommentarer: