söndag 13 september 2009

Lite bilder från dopet =)

Ja bilderna är inte i nån ordning alls... orkar inte med denna datorn nu, så ni får ta det som det kommer ;-)

De mesta av presenterna...
Lilleman, nöjd och glad =)
Dukningen=)
Vi =)
Första tårtan

Andra tårtan, blänker lite...

Min fina stora pojk! Han blev överlycklig när han fick klä upp sig så, däg många barn som blir det ;-) (jaaa hela huset va i kaos under gårdagen och det står jag för :-P)
Sovandes i dopklänningen...

Sötungarna! Som sagt en del bud blev det... det kan man nästan se i deras ögon ;-)
Tack igen till alla som kom och tack för alla presenter! Stora stora tack till min mamma och min syster som hjälpt mej nåt enormt med allting!

2 kommentarer:

Jeanette sa...

vilka fina tårtor! Det har du gjort riktigt bra!

Johanna sa...

Tack, ja jag är supernöjd med utsidan... insidan dög men det är bara att öva, snart kalas igen ju :-P