torsdag 10 september 2009

Hemska mamma jämför sina barn ;-)



Här är mina pojkar, ungefär i samma storlek... Inte såå värst lika! När jag ser det såhär så tycker jag nog att Milo faktiskt är lite lite lik mor sin, munnen och kinderna, min haka har stackarn fått med... Men underbart söta och fina är de iaf båda två =)

Idag har vi varit ute på "stan" hela förmiddan. Mötte upp Nettan i affären sen intog vi fiket, sen lite affärer. Han inhandlat inbjudningskort till Theos kalas med, får ju inte glömma bort det mitt i dopröran vi befinner oss i just nu!
Ikväll blir det gymmet o simmet. Det är sååå roligt, hoppas bara att det går bra här hemma. Nu är det matdags för stora grabben. Pusshej!

2 kommentarer:

Fam.Bohman sa...

Vet inte du kollar, men både bohman och jag tycker att dom är lika...

Johanna sa...

jo syskonlika är de ju, men vi tyckte typ de såg likadana ut som nyfödda, men de ändrar sig mer och mer... =)