fredag 4 september 2009

Smittar ;-)

Haha, Theo va såå söt innan när han skulle mannekänga för sin far med sina kläder som han ska ha på dopet (japp hittade ett par snygga byxor).
- Mamma, denna är inte för tajt!? (vart har han hört det ;-))
Haha jag höll på att dö, så söt =) Hittade allt jag skulle i stan idag, ett par jättefina svarta jeans på lindex till Theo och en jättesöt skjorta till Milo också lindex. Sen hittade jag två nya träningslinnen och lämnade tillbaka det jag köpte sist som hrmm va för litet... Nåja detta blev ju kanon iaf =)
Kom också på att jag är i stort behov av en elvisp eftersom jag ska fixa lite tårtor till nästa helg, så även det blev inhandlat. Alltså ingen större shopping man jag fick tag i det viktiga!

Nu är det dags att röja lite här innan natten!

Inga kommentarer: