torsdag 24 september 2009

Tidningsfoto...


Ja som jag kanske nämt så fyller denna lilla godingen 3 år om exakt en vecka! Idag har vi kämpat med fotografering här hemma. Han är inte en sån linslus som han en gång va (eller som lillebrorsan är ;-P)¨så antingen gömmer han sig, gör fula miner eller ler överdrivet, men jag tror vi fick en bra bild till slut, bilden ovan är inte någon av de vi skickat in kan jag tillägga =)
Nu håller jag på o laga mat, potatismos blir det, har vart sugen på det sen jag såg Tinas matprogram i måndags... Sen blir det träning för min del. en snabbis idag har en timme och en kvart på mej, får se om jag tränar hela tiden och duschar hemma idag eller så får jag träna lite kortare stund, vi får se helt enkelt. Andreas har match ikväll, samling klockan 18 så därför blir det lite stressigare än vanligt =)
Igår blev det en runda in till Kalmar för köp av en ny teve, den andra la typ av helt igår så det va dags. Känns bra, blev inte fullt så dyrt som jag trodde och än så länge verkar den helt okej =)
Theo är i chock, -Mamma, denna teven funkar!! haha stackars barn som fått stå ut med den andra teven lite för länge.
Men om ett tag ska vi lämna in den andra på lagning och hänga upp den i sovrummet istället... men just nu så känns inte det som en akut grej...
Nä nu kokar potatisen! Hej!

Inga kommentarer: