söndag 20 december 2009

Familjemys och shopping!

Ja igår blev det inte riktigt som planerat. Pappa och hans fru kom inte. Men mina fina syskon kom och vi lagade goood mat! Klyftpotatis och rotfrukter i ugn och kycklingfilé med riktigt god sås =) Vi mös hela kvällen och sen kollade vi på dansbandkampen och hejade på the playtones ;-) Är ingen fan av dansbandsmusik men man får ju heja lite på de lokala förmågorna :-p
Tack älskade syskon för en mysig kväll!

Idag va vi uppe med tuppen och syster och jag for till Kalmar med min trogna peugeot, inga problem alls. Vi fick tag i en hel del, bland annat party-outfitsen till juldagen =) Underbart. Vi träffade också min fina vän Anna på hennes jobb, ikea. Sån söt liten mage har hon, myyys =)

Imorrn blir det Karlskrona. Vi åker tidigt och kör förbi Ronneby och lämnar Emma och Theo i lägenheten och sen far vi vidare till stan, Andreas Jag och Milo för de allra sista julklappsinköpen och julmaten. Sen tillbaka till Ronneby hämtar Emma och Theo och ja, firar den "lilla julen" med pappa med bihang... Ja det blir så ändå... fråga inte!? Min bror kommer inte följa med, tyvärr.
SEN åker vi hem och då ska vi bara njuta av att allt är klart inför julen, endast städning och pyntning kvar sen. Men vi är lite traditionella så, så det blir julgranspyntning och dyl. dagen innan julafton =)

Tänk att det snart är julafton, tänk att få dela julen med två underbara barn! Det finns inget finare!

1 kommentar:

Fam.Bohman sa...

Håller helt å hållet med dig...
Härligt å fira jul med 2 underbara barn och en gubbe