tisdag 1 december 2009

Yes!

Fick samtal från simhallen nyss. De sa att Theo är välkommen att börja simskolan i januari =) Åhh vad glad jag blir, va lite osäker på om vi skulle få plats! Theo har tjatat skitlänge så det ska bli underbart!

Nu har jag gått och pulat lite, lite så här finputsning, flyttat en gej dit plocka lite dit osv. Gått ut med sopor plockat undan ren tvätt hängt upp ny, vattnat blommor och njutit av att det är städat här för en gångs skull. Flyttade om lite igår, alltså flyttade bordet två meter inåt rummet och jag är supernöjd! Blev så "hemtrevligt" och mysigt. Älskar mitt hem! Längtar till vi kommer igång med badrumsrenoveringen, eller rättare sagt längtar tills det är klart! ;-) Snart dags att sätt sig ner och bestämma och räkna och planera... roligt roligt!

Två timmar till gymdags, får nog äta nåt lite snabbt nu så det sjunkit undan tills det är dags. Blir nog bara gym idag, vill gärna hem i tid så jag kan mysa med familjen öppna kalendrar och kolla julkalendern och så... Men vad är detta har mamman redan fått en släng av julkänsla!? ;-)

Inga kommentarer: