söndag 13 december 2009

Helgen i en himla massa bilder!

Nu äntligen har jag tid att sitta ner en stund och uppdatera läget! Igår va vi alltså och bowlade och firade Andreas som fyller år imorgon... Efter det åkte vi alla hem till oss och åt smörgåstårta och hade trevligt. Det blev väldigt trevligt, alla verkade trivas. Mamma och Dan stannade längst och kollade färdigt på dansbandskampen. Här kommer iaf lite bilder från den kvällen:
Min lille "bobblare"
...
Tröttnade på att bowla efter en stund, men då kan man hitta på en massa annat bus ;-) Det syns verkligen hur varm och full av bus han är här =) Känns som ett bra beslut att äta maten hemma ;-)
...
Mormor fick ett fint armband i födelsedagspresent av Theo som han gjort på kyrkis och slagit in själv! (mormor fyllde år i fredags) Milo gillade pappret =)
...
Gladaste grabben vid kvällsgröten!
...
Dan, Fidde och Mia.
...

Kent Andreas Pelle och Dragica.
...
Idag har vi varit på julfest, avslutning för kyrkis. Vi hoppade över kyrkan idag och gick direkt till julfesten. Kände att det inte riktigt va så mycket ro i Theos kropp idag =) Men det va trevligt!
Anna drog med Theo och Alma och dansade runt granen =) Theo ser väldigt allvarlig ut.
...

Blommorna som jag och Jessica fixat. De ser mindre ut på bilden än de va. Jättefina tycker jag!
...

Min pepparkaksgubbe :-P Så fort kameran kommer fram så dyker minerna upp :-P
...

Min gladfistomte =)
...

Det va inte lätt att ta en bra bild innan vi skulle åka! Men ni ser iaf hur söta de är!


När vi kom till julfesten kände vi att Milo började bli lite varm i pannan. Lilla snuffen började få feber. Direkt när vi kom hem så tog jag febern på honom, 39,1 stackars pluttas! Är nog möjligt att vi stannar hemma från dagis imorrn, går det en massa magsjuka så kanske det är lika bra att hålla sig hemma!? Vi får sova på saken. Har Milo en massa feber imorrn med så drar jag inte ut med honom ändå. Gav honom en alvedon innan han somnade och va inne och kände på honom nyss och han va inte alls lika varm längre så jag hoppas han kan sova gott inatt och piggna till tills imorgon!
Nä nu ska jag dricka lite vatten, åt pizza innan och det va nog mycket salt i en! Pusshej!

Inga kommentarer: