torsdag 17 december 2009

Torsdag kväll, en vecka kvar till tomten kommer =D

Rocky Road under tillagning, bara en massa nyttigheter :-p
...
Resultatet, ja det ser ju alltid lite knasigt ut i blixtljus..
...

Massa goda köttbullar hann jag med också. Körde en testsats idag för jag har ett nytt recept. Och de blev kanongoda! Så det blir till att göra fler i helgen eller så =)
Kvällen har bestått mest av träning och simning men givetvis en massa gos med mina pojkar. Både Theo och Milo hade lite feber nu på kvällen av sprutorna så de fick lite ipren för god natts sömn. När man äntligen blivit av med tredagarsfebern så kommer nästa :-P Prickarna har han kvar men de kommer va i typ en vecka sa de på bvc. Och jag fick också reda på att tredagarsfeber smittar nåt grymt, hade jag ingen aning om... Hon frågade om vi träfaft nån som haft det men det vet vi ju inte... Lär ju varit på dagis när vi va på lucian, men jag säger hellre feber än magsjuka ;-) Om det liksom inte framgått så gillar inte jag magsjukan ;-) Hehe.

Nu blir det bonde söker fru en stund innan Glee börjar! Godkväll!

Inga kommentarer: