fredag 18 december 2009

Mysfredag <3

Hej hopp på fredagkvällen!
Theo och jag for till simhallen och busade en stund efter Andreas kom, det va superkul, roligt att få göra nåt bara Theo och mamma =)
Sen när vi kom hem beställde vi faktiskt pizza. Vi va lite trötta och Andreas har börjat vid 03 hela veckan istället för 06.30 så han va ju tröttare än någon av oss.
Efter maten tog vi två varv runt kvarteret med pulkorna. Vi dammade av den gamla bebispulkan med, som egentligen tillhös barnens kusiner men vi fick låna den för ett par år sen och de har ju inte haft nytta av den än så vi har liksom behållt den... Och nu har vi ju nytta av den igen =) Milo trivdes kanon i pulkan, satt helt tyst och bara tittade =)

Älsklingarna
...
*Finaste*
...

Fick mina Oråsa gejer idag, hemleverans av fina Anna ;-) jag blev sååå nöjd det enda som är jobbigt är att jag inte köpte dubbelt av det jag köpte, vill gärna ha likadant till båda pojkarna så jag får slänga in en beställning till =)
Nu blir det lite mer teve spelade in programmet om Tiger wood älskarinna igår, så det mååååste vi ju se ;-) Har börjat lite smått att slå in julklappar, känns som det är så många så jag måste böeja nån gång... Imorrn hoppas vi som sagt på besök, men min käre far har inte hört av sig än så jag får väl ta och slå en pling neråt... Godkväll!

Inga kommentarer: