onsdag 2 december 2009

Stimma igång!

Som vanligt vid den här tiden har Theo börjat varva ner efter dagis och lunch och Milo somnat i sin säng. Jag har plockat ner den rena tvätten och slängt in en ny... Tvättar andra lika mycket som vi gör här? Tycker jag tvättar varje dag! Nu va det iofs bara mina träningskläder, men det är tvätt det med... Åhh träningskläder önskar jag mej i julklapp, MAMMA läser du detta?!!?

Idag har vi suttit på fiket hela förmiddan, Nettan och jag, sen kom Åsa och Petra så vi liksom fastnade där... Jag skulle ju lämnat in mitt halsband för lagning men tiden sprang liksom iväg :-P

Andreas slutar tidigare idag så vi ska in till stan och handla lite, loligt! Vi ska lämna in vårt wii med, det har flippat, tar sönder alla skivor man stoppar i! Så vi har förstört typ alla våra spel!! Och det är riktiga spel (inga brända grejer) så tusenlapparna rullar om vi inte får nya grejer! Håll tummarna! Det borde väl va två års garanti på sånt va, vi har haft det i 1,5 år nu så jag hoppas hoppas det löser sig!

Imorrn blir det föräldragrupp i Långasjö, nice nice! Och min underbara syster ställer upp och passar Theo medan Millepille och jag är där. Tack Emma verkligen TACK! Theo kommer blir överlycklig ikväll när vi kommer hem från stan och Emma troligtvis är här då, har inte sagt att hon ska komma så det blir kul!

Nä nu ska jag surfa en stund sen stimmar vi igång igen =)

1 kommentar:

Anna sa...

Vi tvättar också hur mkt som helst. Förstår inte riktigt, tvättkorgen måste fylla på sig själv! :)
Förresten, vem i långasjö ska du till?`Vi försöker hålla koll på de 7 barn som fötts här 09 men tänkte ändå kolla om det är någon jag inte vet om :)