söndag 27 december 2009

Nyårslöften ;-)

Ja snart är detta året slut och ett nytt börjar. Mycket har hänt i år men det kommer säkert hända minst lika mycket nästa år =)

Nyårslöften: Det är väl egentligen bara den första veckan man håller de där nyårslöften, haha. Men man måste ju nästan ha nåt iaf. Jag har börjat tänka lite. Jag har ju några kilon kvar, de sitter som berget denna gången känns det som. Mycket beror väl på att jag tränar ganska mycket, och det kommer jag garanterat fortsätta med. Men jag kommer börja äta lite nyttigare och köra lite hårdare sen efter helgerna. Syster och jag ska ju ha en liten tävling med, ska bli spännande =)

Sen har jag en annan grej jag börjat fundera på men det håller jag för mej själv ett tag till...

Jag har som sagt rensat lite idag men jag har inte kunnat stoppa undan det för jag vill inte gå upp på vinden och hämta backarna ;-S Har faktiskt lyckats rensa i köksskåpet med, men jag är så fjantig så jag vill ju inte slänga nånting :-P Nån annan som har det problemet? Gäller mest barnens saker... Har även möblerat om lite, tänkte visa det sen =)

Inga kommentarer: