lördag 19 december 2009

fortfarande suddigt men det börjar klarna lite...

Fortfarande inget riktigt svar från pappa och hans fru... Syskonen kommer, de är nog båda i Eringsboda nu så därifrån tar det ju inte så lång tid sen =) Pappa skulle ut och skotta fram bilen och ta en provtur och se om de vågar... Nåja, ingen brådska längre, planerna som jag lagt upp har krasat för länge sen så nu får set bli som det blir... Det brukar bli bra i slutändan iaf! Förstår däremot inte varför det skulle va lättare för oss att köra imorgon än för dem att köra idag?? haha man är rädd om sina bran och barnbarn märker jag :-P

Kanske skulle ta och bestämma vad vi ska äta ;-) Har inte riktigt bestämt mej än... Blir antagligen en kyckling-pastalåda, inget för avancerat... Efterrätt? Tjaaaa, kan ju säga att det är från min far jag fått mina "glassgener" så det blir nog någonting med glass... Kanske bara vanlijglass och hallon till det? Kanske hemmagjord chokladsås också? Oh well, bestämmer mej väl när vi är i affären ;-) Men det lät grymt gott, lite varm chokladsås mmmm.. :-P

Hej så länge =)

1 kommentar:

Rebecka sa...

Hej vännen.

Kan inte låta bli att småskratta lite åt det du skriver.

bra att du ger dem en känga lite fint här på bloggen. låter som att de förtjänar det;)

Hoppas att ni får en bra kväll ändå!

Stor kram

Becka

PS. tack för fina kommentaren om min bröllopsoutfit.DS