söndag 6 december 2009

Så jäklans roligt!

Jag har verkligen haft en toppenhelg! Började lördagen på gymmet sen va det hem och förbereda allt inför trippen till Ronneby. Duschade sminkade mej och packade in allt och alla i bilen och gav oss iväg.
Som jag sagt innan så har jag varit skitnervös för att lämna Milo eftersom han är en liten mammagris! Men när vi kom så gick mamma runt och lekte och busade med honom och det va inte en sur min. Så vi klädde på oss snyggkläderna och åt (tvärtom givetvis :-P) och beställde en taxi till Ronneby brunn. Väl där så drog vi till rum 320, det va där det hände ;-) I Sara och Mattias rum, halva gänget va där. Kan säga att jag troligtvis inte följt med om Sara inte följt med. Sen träffades alla nere i lobbyn där vi fick beställa en drink... Men vi nöjde oss inte riktigt där, utan Sara, Anna och jag va väl lite stammisar på "Larrys" som vi kallade det. Baren alltså, där jobbade Larry :-) Det blev både en, två och fem drinkar hos Larry, iallafall för mej och Anna. Sara och Mattias gick och la sig tidigt, de pallade inte trycket.
Iaf, vid halv 8 fick vi ta mat det va jättegott, tyvärr va mycket slut när det va vår tur... Det va 6oopers där, så det va en del. Underhållningan va super! Lita karaoke och mycket show, vårt bord höll igång riktigt! Och det va väl mest Sara, Anna och jag som höll låda. Så jäkla roligt!!
Vid elva tiden drog vi ner till Natti, Anna och jag. Elva är ju på tok för tidigt för att gå på natti. Men vi fördrev tiden med att värma upp dansgolvet och nån tequila ;-)
Men vad halv ett tiden kände vi att det va nog dags, Mamma och Dan skulle ju köra till Eringsboda och vi skulle ta hand om barnen direkt när vi vaknade!

Nu tror ni att efter alla dessa drinkar och shots och ett par öl som det blev till maten så borde jag vart superdålig idag. Men jovisst man hade gärna sovit ett par timmar till, men efter en dusch och lite smink så va man som ny =) Så vid 12-tiden drog vi till Eringsboda, hängde där, fikade och sen drog vi på julmarknaden i Eringsboda. Det va faktiskt mysigt. Theo blev skiträdd för tomten, han har aldrig varit rädd för tomten, men han sa att han hade vassa ögon.. Skitdålig mask så det va nog det att han såg läskig ut tror jag!

Glömde ju berätta att vi la våra jackor hos Sara och Mattias som däckade av ganska så tidigt, så vi har inte haft några jackor idag har fått låna lite av mamma och Dan, men det va inga vinterjackor direkt... Men nu har vi hämtat jackorna hos Daniel och Anna iaf så nu behöver vi inte frysa mer!

Tyvärr glömde jag kameran så jag har inte ett enda kort!!

Nu kommer min kycklingtallrik! Puss på er!

Inga kommentarer: